Thursday, October 24, 2013

Makan Angin ke Zoo Taiping

In the name of Allah, the Most Kind the Most Merciful.

Hai semua. Apa khabar? Haaa, itu je lah soalan aku tiap kali update blog. Yelah, nak kata apa lagi. Kelainan? Entahlah, bukan kreatif lagi nak tanya soalan yang pelik-pelik ni. Harap-harap uols sihat belaka lah ye. Amin.

Sebenarnya dah dua minggu lepas punya cerita, tapi nak cerita jugak! Boleh kan? Belum basi lagi lah! Ye dak uols? Kihkih.

Eksited sikit nak update sebab jumpa kengkawan yang dah lama terpisah espeseli Lee Kwang Soo. Kenal ke tidak? Betrayer Running Mann lah! Aku bff dengan dia hokeyyyy. Hahahaha



See? Rindu gile dekat Lee Kwang Soo ni! Muah muah! Haha *takot sebenarnya. Nak nanessss. Kahkahkah*




Halahhh, uols dengki kan i dapat tangkap gambar dengan Lee Kwang Soo. Argh ada aku kisah? Haha


Okay, cerita nya bermula disini. Acceli makcik aku nak anta anak dia balik Maktab dekat Taiping hari tu, so dia ajak lah aku teman hanta sekali. So, aku saja lah mengajak pergi Zoo Taiping. Al maklum lah lama sangat tak pergi. Makcik aku pun ON je. Pusing-pusing sekitar Zoo Taiping tu dalam 2 jam gak la. Sampai kelaparan dibuatnya! Hahahaha.

Ok ni gambar selebihnya. Ada mood nanti continue writing lagi yawww! Babai.













*Kim Joong Kok Roarrrrr! Hahahaha. Harimau ni asyik ke hulu ke hilir je. Aku pun takut. Maybe lapar kot? Scary lol!*

*jangan jadi macam ni. Perut berlapis-lapis nak jalan pun dah tak lalu haih. Hahahahaha*







No comments:

Post a Comment