Sunday, September 22, 2013

LDK : "Politik matang dan media massa"

In the name of Allah, the Most Grateful the Most Gracious.

Assalammualaikum.

Halo melo belo semua. Apa khabar? Saya alhamdulillah sihat. Tapi still.. Masih homesick! Counting days nak balik cuti mid sem. Mihmih!


 

Hmmm. Kerja dah makin bertimbun. Tadi baru dapat dua eseimen, yang pertama nya simple wesbite html about ourself. Tak susah lah sebenarnya tapi rumit sikit disebabkan aku ni memang dari dulu lagi tak minat ART atau erti kalau lain seni design bagai niii (eh?) Lukis kartoon minat lak. Tetibe. Dan yang kedua nya e-commerce. Yang nie duo eseimen, ok lah sikit kan. Tapi still.. Soooo, saja lepak jap kat Taman Tasik ni nak tenangkan fikiran. Malam ni cuba nak siapkan web tu. Kalau boleh la. (eh?)



Sejak aku dah pakai Colgate Optic White nie, tetibe je aku rasa nak jadi duta Colgate. Bajet boleh kalahkan kak Faz kita! Krik krikkkk! Hahahahahahaha. Nenokkk ah ada jerawat kat bawah bibir seksi i tuuuu! Mencik gileeeeeee! Kbai.

.
.
.
.
Ok, acceli last week weoulss ada LDK. Apa itu LDK? Ce buka ce buka kamus dewan bahasa dan pustaka! Takda? Hilang lah kot muka surat tu. Hahahahahaha

Benda ni bagi rakyat jelata UiTMers memang sangat tak suka lah. First, kami kena bangun awal. (yang ni paling susah bagi aku), Secondnya, dia kacau hujung minggu aku untuk tido sepanjang hari. Muahahahahahahahahahaha!! Thirdnya, aku memang tak pernah suka LDK niii.

Psssssttt. Tapi masa LDK Diploma dulu aku pernah terjumpa "jodoh" dengan beberapa orang ni. Tapi masa tu suka-suka je. Ehh, lain macam lak. Hahahaha. Ada dua peristiwa niii, pertama nya dengan Mohamad Rizal. Dia ni pemalu sangat orangnya. Ketua kumpulan aku lah masa tu. Muka jambu habissss. Rupa nya satu kelas dengan kawan aku masa sekolah rendah ni. Hek elehhhh kecik betul dunia ni. Ha ha ha! Dan kedua nya dengan Najib Ismail. Kisahnya.. Biarlah rahsia. Tetttt! Kah kah kah. Takda mende pun semua niii. Hanya lakonan semata-mata. (tetibe?)

Ok, marilah kita mulakan dengan LDK masa Degree ni pulak. Ok lah sebab dibahagikan melalui kelas so weoulss kenal lah kawan-kawan semua. Takda lah rasa kekok, malu-malu, gedik-gedik bagai. Kahkah! 



 



Ini kumpulan aku, nampak tak aku yang mana? Yang paling comel gitewww! Nama group kami "BOLEH MENANG" tapi at last rasa nya "PASTI KALAH". Hahahahahaha semua disebabkan kekangan idea. Banyak sangat idea sampai tak tahu nak decide. Kahkahkah!




Tajuk LDK kali nie mengenai "Politik Matang dan Media Massa". Disebabkan aku kurang(?) gemar dengan politik niii, soooo aku kroih kroihhh je dekat Dewan Anggerik hari tu. Mengantuk betei tapi tak dapat tido sebab duk tepi sekali. Terpaksa lah mem"BOLAT"kan mata jugak. Kahkah!






Penat dowh seharian menjalani LDK, sampai rumah terus tumbang atas katil sampai malam (tipu?). Bangun-bangun terus cari makanan. Kahkahkah!

p/s : Ada certain gambar aku curik jap kat facebook kawan aku! Hahahaha. Ni mereka-mereka yang mengupload gambar ni Ain Jamal dan Akma Rahman. Hamsamida!

No comments:

Post a Comment