Tuesday, July 9, 2013

Salam Ramadhan Al Mubarak 1434H

In the name of Allah, the Most Kind the Most Gracious.




Ahlan wa Sahlan Ya Ramadhan! Wah! Bertemu kita kembali di bulan yang tersangat mulia nie. Bulan yang dipenuhi dengan barakah. Moga moga kita sentiasa dirahmati dan dibawah lindungan-Nya. Insha Allah.

SELAMAT MENJALANI IBADAH DI BULAN RAMADHAN KEPADA SEMUA MUSLIM! PUASA JANGAN TAK PUASA! KUMPUL PAHALA SEMAKSIMA MUNGKIN OKAY? JANGAN LUPA KHATAM AL-QURAN JUGAK!

Selamat bersahur lah esok yeee :D

Wahhhhhhhh!


Rindu pulak zaman budak-budak selalu khatam Al-Quran kat surau. Sekarang KHATAM sendiri je kat rumah tapi tak sempat habis pun. :( :( :(

Haaaaaa! First time berpuasa di negeri orang nie. Teganu kita kata nyer. Tapi batang hidung bazaar Ramadhan pun aku tak nampak. Tak pasti lagi la dalam kampus nie ada Bazaar ke tak. Harap ada lah ye. Dan mungkin jugak takda? Sooooooooooooo sad.

Takpa lah. Tak kisah la ada ke takda. Aku pun puasa kat sini 5 hari je. Ehhhh. Orang sibuk mengumpul pahala di bulan Ramadhan, kita sibuk pulak cerita makanan di bulan Ramadhan nie. Teruk betul kan? Kikiki. Orang kata bulan puasa nie SYURGA MAKANAN. Sepatutnya bulan Ramadhan makin jimat, tapi kita? Renung-renungkanlah ye! :D :D :D

Plan di bulan Ramadhan ni? Mungkin kurang kurangkan lah tengok cite Korea. Maybe? Sekarang pun aku dah kurang melayan Korea. Tak percaya? Boleh selidik sendiri. Hahahaha. Sebab apa? Sebab aku rasa mengarut sangat. Ehhh? Maaflah ye kepada peminat tegar Korea tu! Ehhh!


Okayyyyyyyyyyyy!



Tadi kami pergi lunch dekat Pizza Hut. Hmmmm. Tak pernah pun makan Pizza Hut kat Dungun nie. Tapi service dia sangat tak bestttttt. Betul kata rumate aku si Winnie tu! Dah la tak sedap pastu yang ni takda yang tu takda. Pelik betul!

Andddd lastly..... this is what we were ordered!



Tadadadadadadididididududududu! Ehhh! Dah kenapa dengan aku nie? Hahaha. Meleleh air liur tak tengok? Haaa, tarik balik tarik balik! Puasa kan? Haha. Aku paling gemar pergi Pizza Hut nie mesti beli spaghetti carbonara dengan lasagna seafood! Pizza? Tak berapa minat ahh! Erk. Kbai.


Yessssssssssssss.

Kami dah siap packing barang. Tengok lah betapa semangatnya kami packing barang. Semangat tak semangat? Hahahaha. Gitewww. Sebab kami balik masa paper last tu jugak. Tak sabar sangat kata nya. Takut tak sempat pulak nak kemas so kami packing la sekarang. Hehehehehe. Tiket saya pukul 10 malam. Jom balik PERAK!



 

Nie beg saya. Saya tinggalkan kat sini je. Malas nak bawak balik! Jumpa lagi bulan September nie ya. Jangan rindu saya okay! Hehehehe




Nie beg rumate saya yang Sarawak tu, Winnie nama diberi! Aichehhhh! Beg dia dot dot comel kan? Macam beg bagasi Korea kan? Kpop sangatlah pulak. Gitewww!




Yang nie pulak beg rumate aku yang duk Kelantan tu, Saihah nama nya. Giteww! Punya lah banyak beg dia nie. Tudung je dah satu beg. Ehhh! Tipu lah kannn. Hahaha



 

Dannnnnn yang nie je lah beg aku bawak balik. Satu je. Enough right? Erk. Babai.


Alamak! Beg Icha takda pulak! Maaflah ye darling. Tak sempat nak snap semua. Hehehehehe!

Tak sabar sangat nak balik rumah. Dah kenapa tah? Doakan saya selamat sampai okay! Insha Allah. Dan doakan saya jawap paper Marketing dengan jaya nya okay. Dan kepada semua UiTMers yang jawap paper paling last sekali tu, bawak bersabarlah ya! Best of luck! Last but not least, SELAMAT BERCUTI uolsssss!



Aku rasa aku tembam sangat dalam gambar nie. Eeeee. Nampak sangat gambar nie menipu! Erk. Kbai.




Nightmare! Sayonara.


No comments:

Post a Comment