Thursday, May 23, 2013

Saya nak KAHWIN!!!

In the name of Allah, the Most Gracious the Most Grateful.

Assalammualaikum.

Ehh.


Suspen nye Title tu eh. Saya ulang lagi sekali, kawan saya nak KAHWIN! Kawan ye.. Bukan saya. Hahaha. Anda semua terkena. Muehehehehehe.

Okay, sejak akhir-akhir ni rajin pulak kita update blog. Maklum la orang menganggur. Eh, tetibe pulak kan. Padahal eseimen berlambak gila nie. Mauuu mati terkesima. Bebanan kutttt. Sabar je la. Agak nak release tension nie, meh meh kita bergosip kejap. Story mory gituhhh. Hehe

Ha...



Uols kenal tak kawan kita yang comel kiut molek cantik bergaya ni? Nama dia Faeza. Kawan baik masa sekolah Seri Kampar dulu! Dia dah nak kahwin hari Sabtu nie bersamaan 25 May 2013. Pergh. Sekejap je masa berlalu. Rasa nya baru je pergi kenduri Engagement dia hari tu. Dah nak kahwin. Alhamdulillah. Aku bila lagi? Ehh...

Meh meh kita cuci mata jap tengok awek-awek cun. Ehh, yang baju pink tu dah nak kahwin. Jangan tengok lebih-lebih sangat. Tengok SAYA takpe. Hahahahaha. Ok babai.











Izzah.


Fatihah.


Miyata.










Haaaa.

Pada sahabat yang mengenali dia, aku sebagai wakil dia, meh la datang meraikan Hari Bahagia beliau di Dewan Sekolah Menengah Seri Kampar. Insha Allah semoga beliau bahagia bersama pasangan hingga ke akhir hayat. Insha Allah.

p/s : Dengar cerita Ezzri nak pergi Umrah ya? Semoga selamat pergi dan pulang lah okay. Saya sentiasa mendoakan kesejahteraan beliau. Insha Allah. Ameen :)

No comments:

Post a Comment