Friday, October 26, 2012

Ada Apa Dengan Facebook.

Salam sejahtera buat sahabat handai semua. Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua umat Muslim di seluruh dunia walaupun dah terlambat sehari. Hehehe. Maaflah sebab sekarang nie saya jarang untuk menghabiskan masa bersama blogger. Nak menziarah kawan blogger pon dah kurang rajin. Insya-Allah ada masa nanti saya lawat secara MEGA GIGA TERA. Okay? Hehehe.

Okay, entry kali ini mengenai IM iaitu "Inbox Messenger". Maaflah kawan-kawan semua. Saya tak berminat untuk berkenalan menerusi IM. Terus terang saya katakan okay. Maaf sesangat. Bukan sombong tapi... Emm'. Entah lah. Tak tahu nak cakap. Kalian sendiri lah yang menilai. Kalau nak meseg saya juga, do follow me on twitter @fspecial1004. InsyaAllah saya akan reply semua meseg kawan-kawan ye. :)

Bila check satu persatu, banyak jugak orang inbox aku. 99++ gituh. Hahaha. Ober lak. Bukan apa, mostly aku tengok berulang kali kawan-kawan aku nie say "hai", bagi salam tapi aku langsung tak berbalas. Rasa serba salah pun ada. Jadi, di sini saya nak memohon maaf sekali lagi ya. For those yang memang nak berkenalan, boleh tweet saya ya di @fspecial1004. Jangan lupa ya! Hehehe.















Yang nie buat aku rasa tertarik sangat. Kelakar pun ada. Hehehe

p/s : Kat sini, bukan aku nak kata aku HOT ke apa. Aku pun tak mengharapkan publisiti dan aku pun bukanlah jenis manusia yang macam tu. Nak berkawan tak salah. Aku pun jenis suka berkawan tapi aku kurang gemar kalau stranger sangat. Kalau ikhlas nak berkawan, letak lah dp tu gambar anda ye then nama tu jangan lah nak pelik sangat. Lol. Okbai. 


No comments:

Post a Comment