Monday, July 23, 2012

Sweet Couple !




Aku hanya manusia biasa yang memerlukan kasih sayang berbakul-bakul
mahunya. Opsss. Ter'ober' lak! Hehehe. Well, aku tak gheti nak cakap pasal
bercinta cintun nie. Kalau nk mintak nasihat tuh, insyaAllah boleh lah menerusi
pengalaman aku bercinta zaman sekolah. Setiba nya aku menjadi usia
18 tahun, maka tamatlah zaman aku bercinta cintun. Aku pon tak tahu kenapa.
Mula lah zaman aku menyendiri. Aku actually tak suka dikongkong. Aku bebas
berkawan dengan siapa sahaja. Tapi, itu bukan bermakna aku playgirl atau sewaktu
dengannya. Terkadang aku sendiri tak memahami apa yg aku sedang fikirkan.
Senang cerita, aku pon tak faham dengan diri aku sendiri. Hehehe. Ok, tutup cerita!
Aku suka tengok cerita WE GOT MARRIED sebab dorang nie sweet sangat! Wah!
Terutamanya KhunToria, WooJung, YongSeo, TeukSo dan sekutu dengannya. Kalau lah
kita ada pasangan yang sangat romantik seperti mereka. Aww awwww :D Ober lagi.
Hahahaha. Ok, aku taknak melalut sendiri. Uolss tengok la sendiri ye!
Nie laman web nya : www.kshownow.com
peace NO WAR! (‾⌣‾)♉

Here, some of photo pre-wedding TeukSo Couple. Enjoy it! Sumber dari Google :D






First Kisses :D











No comments:

Post a Comment