Thursday, February 10, 2011

MOODY AND MESSY.

In the Name of Allah, the Most Kind, the Most Merciful.

Hari nie aku rasa tersangat sedih. Double triple sedih la. Boleh di katakan sebak jugak la. Kenapa camtu ye? Entah lah. Aku sendiri pon tak pasti kenapa mood aku sering je berubah. Kekadang rasa nak menangis. Kelebihan aku adalah aku suka muhasabah diri. Aku sedar. Aku ada banyak kelemahan. Mungkin sikap aku nie banyak pihak yang tak puas hati dengan aku. Mungkin aku panas baran. Ye. Aku tak boleh nak kawal benda tu. Aku boleh cepat naik angin. Lagi-lagi ada someone yang spoil kan mood aku. Aku nie banyak cakap. Memang suka bercakap la even percakapan aku nie kadang-kadang tu nonsense gak. Sampai aku sendiri pon letih bercakap sorang-sorang. Haha. So, itu la kelebihan aku. Bercakap tanpa henti. Hebat tak? :D

First, aku betul-betul nak mintak maaf for those yang terkecil hati dengan aku. Hopefully, dorang maafkan. Perangai aku memang macam nie. Tapi, hati aku baik tahu. Tak ada lah seburuk mana yang kau orang sangkakan. Hurm.

Masalah bercinta? Aku tak tahu lah nak cakap pasal benda nie. Sebab aku sendiri pon tak pasti. Ya. Aku mungkin di takdirkan masih belum untuk bercinta. Mungkin takdir aku hanya untuk merasa sengsara. Sengsara? Yes. That’s is what I felt right now. I don’t know la. Sedih. Tersangat sedih. Banyak perkara tersirat yang tak dapat nak aku rungkaikan disini. Bercinta? Siapa yang taknak bercinta. Semua orang nak kan? Ye la. Bercinta nie semua perkara manis je. Yang haram pon jadi halal. Ish. Aku pon tak tahu la dengan remaja zaman sekarang nie. Dan aku perlu muhasabah diri juga. Aku dah tekad taknak bercinta. Tapi……. Tolonglah fahami aku.Manusia yang mahukan sesuatu yang baru.

Kawan? Aku memang banyak kawan. Semua kawan. Ye. Aku tahu ada someone jealous. Iyey la. Kawan kau semua nya handsome kan. Semua hot. Perlu ke macam tu? Aku memang perlu kan kawan. Kawan memang the most precious in my life selain my family. For sure la. Actually, aku dah ada someone yang who I care for. Nama dia I***s. Tapi, aku sendiri pon tak pasti. Mungkin bukan jodoh aku dengan dia. Aku hanya serahkan takdir dan ketentuan masa depan aku kepada Illahi. Aku sememangnya bukan manusia yang sempurna. Sering melakukan kesilapan. And that’s why la aku perlukan someone untuk bimbing aku ke arah Nur Illahi.

As conclusion, mood aku memang tak baik hari ini. Dan banyak benda mencarut yang aku lakukan hari ini. I’m so sorry for those yang touching. Aku tak ada niat apa-apa pon ok. Serabuttttt laaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nak menangis tahu takkk!!!!

No comments:

Post a Comment