Thursday, January 20, 2011

Playful Kiss Conclude


Okay! Nie adalah first drama aku tengok for this years. Andd aku dah habiskan masa aku selama seminggu dengan hanya menonton movie nie! So, let me conclude about this story. In my first impression, I really excited to watch this movie. Maybe this is because Kim Hyun Joong. Actually, I'm not a big big fan of Kim Hyun Joong, but his cool looks like I must watch his drama. So adorable. HAHA. This story quiet bored. I think la. Memang pon!



Dengan sikap Kim Hyun Joong yang agak terlalu COOL, andd tambah lagi dengan perwatakan yang agak sombong. Memang tersangat sombong pon. But, I really love when looks he smileeeeee! :DD Sangat comel kan? :D HEHE. Until eps11, he still ego. Taknak luahkan perasaan pon kat perempuan tu. Sedih! Eeeeeeeeee! Kalau aku jadi perempuan tuh, aku gigit2 dye. HAHA. Nampak sangat dah laki tu suka pompuan tu, tapi masih lagi berlagak. Sangat tak suka okay. But, I must to watch the ending. Ohhhh! Eps15 is very interesting part.



And, disebabkan heroin tu sangat comel, aku tengok jugak la keseluruhan 16eps tuh! Tapi, aku tabik sama Nur Shafhiza kerana dye tengok movie tu 1 hari je! Wow! Very amazed kan. Giler ah! Sakit kot ponggong aku duk atas kerusi lama2. Opppppsssss! HAHA. About the heroin, masih ade lagi ke pmpuan yang tak give up untuk dapatkan cinta nya? Oh! If aku la kan, aku dah give up dari awal dan for sure kerja aku menangis je tiap hari for relieve my tears. Errrr. HAHA. Masih ada harapan lagi ke untuk aku meraih cinta? Oh, mengarut suda. Dah2! Aku malas nak cerita tentang diri aku. Nanti ade jugak manusia nangis guling2. Hakhak. :D



As conclusion, aku bagi 3 STAR untuk cerita nie. Keep it up! Hope ade banyak lagi part2 yang menarik. Kerana aku tak berapa nak menjiwai cerita nie. Tak macam movie my girl ke you're beautiful ke
BOF ke. Menangis kot aku tengok movie tu! Movie macam tu la yang aku cari. Hakhak. Alright! Btw, lepas nie nak tengok cerita My Girlfriend is Gumiho! Lee Sung Gi blakon okay! :DD

No comments:

Post a Comment