Friday, December 3, 2010

Mood Cuti Sem Bermula

In the name of Allah, the Most Merciful, the Most Kind


Okay. Sekarang hanya tinggal 6 minggu lagi cuti. Aku harus spent masa dengan betul. Taknak habiskan masa hanya untuk tidur and makan. Then, I spent masa cuti dengan amek lesen. Lesen ape nak tahu? Lesen kereta la. Takkan lesen kapal terbang lak. Haha. Selalu nya aku hanya ada lesen agung. But, nak gak la ade lesen sendiri. Hopefully dapat la lesen P tuh sebelum cuti semester habis. InsyaAllah.

Pada 21 November 2010, akak sedara aku kahwin. Alhamdulillah, sudah di ijabkabulkan. Bersyukur lah kerana ada jodoh juga. Akak sedara aku nie kalau nak di ikutkan, boleh di panggil andartu. Sebab nya umoq dah melebihi 30-an. And and aku harap aku taklah menjejaki jejak dia. Oh! Tidak ok! Haha. Dapat suami muda plak. Huhuhu. Tema color blue. Cantik ohh. Agak grand jugak la perkahwinan dia tuu. Dah rasa macam nak kawin plak. Haha. Gatai la fifah nie. Tak bule blah betul. Nuyui as my beloved friend jadi pengapit. Aku plak jadi pemegang payung emas. Wahahaha. For your information, kitaorang makan lunch ngan pengantin ohh. Sumpah malu gila kot bila di fikir₂ kan balik. Haha. Perkara tuu biarlah aku simpan sendirian. Ahakz. Sumpah besh betul kahwin an. Dapat hadiah banyak. Waaaaaaa! Gila batak. Kahkahkah.

And andd aku ade story paling happy gila gila. Sampai aku rasa dunia nie aku yang punya. Haha. Perkara tuu biarlah aku sorang je yang tahuu. Nanti ada orang kata aku nie batak plak cerita kat orang. Sampai 2 3 kali gak lah aku fikir samaada nak cerita kat orang or tak. Confused. And I make a decision, to keep quiet and smile alone. Haha. Seperti nya macam orang gilaaa. Thanks for him sebab selalu layan kerenah I nie yang kadang₂ mereng gak la. Andd he told me ‘ Kita gadoh₂ pun mesti u akan berusaha nak berbaik blk dgn i. Sayang u byak₂. ‘ Haha. Happy gila bila rasa diri di hargai. Actually, I memang geram gila kat dia. Tak tahu la nape. Selalu je makan hati dengan dia. Tapi, takpe. I tak kisah pun. Itu akan membuat I lebih matang dan berfikir untuk jadi lebih dewasa. Kalau nak di ikotkan, memang tak terkira la berapa kali kami gadoh. And berapa kali I remove dia dari friend kat fb, and dia pernah gak remove i. Haha. Tapi, perkara tuu tak tahan lama kot. I rinduuuu kot kat dia. Rinduu nak gadoh₂. Haha. So, I decided nak mintak maaf je. Tah la berapa kali maaf daaa. Dia nie besh! Kawan yang paling besh that I had. That’s why la ramai yang nak kawan dengan dia. At first, cemburu tuu tersangatlah. membuak₂ gak la. Tetibe je eh. Haha. Padahal takda hubungan apa₂ pun dengan dia. Kami hanya kawan baik ok. Xde gossip yang liar pon ok atok! Ini adalah luahan hati semata₂. Ahakz. At last, aku tak rasa apa₂ pon. Tak kisah la dia nak kawan dengan sape₂ pun. Ituu membuatkan aku jadi matang kan? I want to be matured! Tak habis₂ dia suruh aku jadi matang. I dah matang la nie oke. I’m 19 already ok. Lolx. Hahahaha. Dia tuu yang tak matang. Tak habis₂ sebut nama Meg la, Azim la, Ruldin la. Tak pasal₂ mereka jadi mangsa. HAHA. Mianne. Ape₂ pon aku sayang dia banyak₂ gak. Ngee~~

Pada malam 20 Nov tuu, aku tido umah cousin. Masa tuu cousin aku yang duk jauh tuu tido umah nenek. Budak₂ kecik plak banyak. Aku nie cepat naik darah tinggi. That’s why tido umah jiran sebelah. Umah makcik aku gak. Hurm. Around 4 am tuh, aku kena gigit menatang ape tah. Kalau nak di kata kan lipan, tak jugak. Aku rasa cam serangga bulat₂. Haha. Tapi tak tahu apa. Lepas kena gigit tuu, aku diam japp. Lama₂ terasa berdenyut₂ and sakit. Apa lagi, semua warga kampong aku kejutkan. Haha. Menangis laa. Ape lagi. Pergghhhh ! Sakitnya hanya tuhan saja yang tahu. Sampai pagi la aku tak tido. And tido la kejapp. Yang abg sedara aku nie tak abes₂ perli aku menangis. Geram betul! HAHA. That’s was funny moment that I had. Klakar nye. I’ll keep in my mind.

Hah, ada seberapa perkara yang I bengang. Perh! Sumpah geram gila. Hal nie berkaitan dengan my lappy. Nie semua gara₂ virus shortcut. Habis semua data aku hilang. Mengamuk la. Huh ! Aku tak habis lagi tengok postman’s heaven. Jaejonggie oppa blakon meyh. Baru episode 2 kot ! Andd banyak lagi movie yang aku dah copy. Semua hilang. Oh, god! Semua movie tuh aku nak spent masa cuti nie. Tapi, semua lost! Yang back up tu, semua movie lama₂. Tuu aku dah tengok 4 5 kali dah. Antara cerita yang hilang tuu, cerita kites, ninja assassin, and banyak lagi la. Aku pun dah lupe. Movie korea pun ade laa juga. Haaaaaaa ! Bercakap pasal korea, aku tak sabar nak tunggu donghae fishy blakon dalam drama daddy’s daughter. Pasti meletup cerita tuu. Box office laaa. HAHA. Aku pasti donghae mesti takkan hampakan peminatnya. Siwon pon mula berjinak₂ dalam drama. Leeteuk bila lagi? I think LeeTeuk belum ada bakat untuk blakon kot. Tengok la muka dia yang sweet tuh. Suka ketawa, senyum and blaa blaa blaa. Membuatkan ramai gadis yang tergila₂ kannya. HAHA. Include me!!! And aku pasti takkan sanggup tengok dia pelok dengan gadis lain. Apatah lagi berciuman. Ahakz. Gosh! * bleeding nose*~ Kyaaaa~~

Now, mood layan cerita oh! My lady. Besh dowh! Rugi arytuuu tak copy cerita tu. I ingatkan tak besh. Rupanya….. boleh la tahan. Macam kfc beshnya. Bak kata Megat! HAHA. Jangan lupe juga playful kiss. Cumaaa…. Banyak scene romance la kot. Tuuuu yang malas tu. HAHA. Membuatkan cerita tu mendatar jepp. Haha. Pandai plak komen err. Heroin dia cumil meyh.

No comments:

Post a Comment