Tuesday, June 15, 2010

Enjoy Our Life Ok! :D


Anyyeong! HUHU.. Camne ek nak start cerita blog nie.. Lalalalala.. Hantam je la.. Memang cuti sem nie agak membosankan.. Tapi,ape bule buat.. Penuhi je la kehidupan ini dengan warna warni 1Malaysia.. Ahakz! Pada 15 June arytuh ary yang paling bahagia.. Cewah! Getik la plak rase nye.. Hahahaha.. Membuatkan aku tersengih sorang sorang.. Ta sangka ada gak orang yg prihatin kat aku.. Nak cerita pasal apa,nanty nanty la.. Belum ade mood and ilham tuk cerita kan.. Lalalalala.. Senyum sorang2.. Rase macam orang gila pon ade.. Muahahaha.. Sayang kawan2 social network.. Nampaknya dorang lebeh memahami aku.. Teman akrab dan rapat.. Kepada Ismat yang kadang2 nampak ting tong.. Sahabat gado gado saya.. HAHA.. Tak tahu kenapa suka buat dia sakit hati.. Baru rase puas hati.. Kadang kadang hati rase sedih sangat.. Hurmmmm… Iyey la.. Aku pon tak tahu kenapa suka buat orang bengang.. Wafi pon dah berubah.. Dulu dia suka sakitkan hati aku.. Tapi aku ok je.. Amek aty sekejap je.. Lame2 ok la.. Tapi,aku Nampak dia dah banyak berubah.. Menjadi orang yang lebih sabar dan tenang.. Ta macam dulu.. Reply meseg lambat pon marah.. Kelakar je rase.. Tapi dia Nampak kool.. Okbai..



No comments:

Post a Comment