Saturday, February 20, 2010

handphone and lappy was broken

*memory kenangan handphone lama ;(

Arrrrgggghhhhh ! ta gune betul la tauke kedai tuh.. Dah la aku ngah hot hot hot plus hot-tempered ! Dye tataw ke bila aku mara , aku akan berubah menjadi singa.. Geeeeerrrrr ! Semua gadis dan jejaka takut sama aku ! Agagagagaaa.. Handphone aku dah tak bule nak repair.. So , campak je la kat lombong.. Haha.. Sangat sedih.. Handphone tuh telah di hadiahkan oleh arwah nenek aku di sebabkan aku kehilangan handphone sony ericson.. Ya , dapat sony ericson juga.. Shake it ! Sangat suka handphone ini even make me hurt if i type a messages.. Hahaha.. Lagi 1 masalah.. Masalah yang sangat besa.. LAPPY !!!! Arggghhhh ! Time camnie gak la nak rosak.. Sakit aty betul la.. Kesabaran melanda aku.. Fuh ! Tape la.. 600 guys ! Mama i just support 100 200 je.. Kijam ! Hukhuk.. Its okay la.. The most important , my lappy suda pulih plus sihat kembali :) Sangat gembiraaaaaaa !


No comments:

Post a Comment